Публічний договір

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР
на укладення договору екстреної допомоги в дорозі
05 квітня 2015 р.
Україна, м. Одеса

1. ВСТУПНА ЧАСТИНА.

1.1. Наведена нижче інформація є офіційною пропозицією (публічною офертою) товариства з обмеженою відповідальністю «ПОМОГАТОР» (65049, м. Одеса, вул. Івана Франка 55, офіс 3;. Код 39396743) будь-якій фізичній особі укласти договір на надання послуг екстреної допомоги в дорозі, передбаченої програмами «ПОМОГАТОР» і «ПОМОГАТОР ПЛЮС». Умовами зазначених програм передбачена оперативна допомога в дорозі автомобілістам в процесі експлуатації легкового транспортного засобу.

1.2. Цей договір є публічним і його умови однакові для всіх споживачів (фізичних осіб, як резидентів, так і нерезидентів України).

1.3. Відповідно до законодавства України повним і беззастережним прийняттям умов цього публічного договору (акцептом) є факт здійснення Клієнтом оплати одержуваної програми «ПОМОГАТОР» або «ПОМОГАТОР ПЛЮС» і отримання Виконавцем відповідної інформації (електронної, документальної), що підтверджує факт здійснення такої оплати.

1.4. Після здійснення оплати одержуваної програми («ПОМОГАТОР», «ПОМОГАТОР ПЛЮС») Клієнту надсилається рекомендованою поштовою кореспонденцією (або доставляється кур'єром) номерна ідентифікаційна пластикова картка «ПОМОГАТОР».

1.5. Код доступу в ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ Виконавець направить Клієнту SMS-повідомленням на зареєстрований Клієнтом абонентський номер мобільного зв'язку.

1.6. Акцептуючи умови цього Договору, Клієнт підтверджує, що цілком і повністю ознайомлений і згоден з його умовами, а також дає дозвіл Виконавцю на обробку своїх персональних даних з метою виконання умов цього Договору та отримання документів/інформації. Дозвіл на обробку персональних даних діє протягом усього строку дії Договору, а також протягом одного року після закінчення даного строку.

1.7. Клієнт згоден з тим, що Виконавець має право надавати доступ до його персональних даних і передавати його персональні дані (абонентський номер мобільного зв'язку, адреса електронної пошти) третім особам без будь-яких додаткових повідомлень Клієнта, не змінюючи при цьому мету обробки персональних даних (при наданні послуги партнером Виконавця).

1.8. Обсяг прав Учасника, як суб'єкта персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» йому відомий і зрозумілий.

2. ТЕРМІНИ.

ВИКОНАВЕЦЬ: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОМОГАТОР» (65049, м. Одеса, вул Івана Франка, 55, офіс 3, код 39396743) .

КЛІЄНТ: фізична особа, яка акцептувала шляхом фінансової оплати умови цього публічного договору, а також особа, яка експлуатує транспортний засіб, за яким закріплена програма ПОМОГАТОР/ПОМОГАТОР ПЛЮС.

ПАРТНЕРИ: суб'єкти господарської діяльності, які прямо чи опосередковано беруть участь в наданні послуги Виконавцем та / або надають Виконавцю право реалізації своїх продуктів / послуг, програм лояльності.

ПРОГРАМА ПОМОГАТОР: індивідуально визначений комплекс послуг, регламентованих цим договором та спрямованих на надання екстреної допомоги в дорозі власникам легкових автотранспортних засобів.

ТЗ (транспортний засіб): легковий автомобіль.

ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦИКЛ: сукупність пов'язаних між собою дій, спрямованих на належне надання послуги Виконавцем.

ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЧАС: максимально необхідний проміжок часу з моменту звернення Клієнта до моменту початку фактичного надання послуги Виконавцем (від 15 до 60 хвилин, без урахування «часу пік»).

ЧАС ПІК: проміжки часу доби, коли в містах відбувається масове пересування транспортних засобів між місцями проживання людей і місцями їх роботи: вранці (з 0800 до 1000 години) і ввечері (з 1700 до 1900 години).

ЗАВІДОМО ХИБНИЙ ВИКЛИК: виклик Виконавця для надання послуги за подією, що не виникала, та / або надання завідомо недостовірної інформації, яка виключає можливість надання послуги.

НЕСКАСОВАНИЙ ВИКЛИК: завчасне неповідомлення Виконавця про скасування запитуваної послуги (до прибуття Виконавця до місця надання послуги) у разі, коли необхідність у наданні такої послуги відпала.

КІЛЬЦЕВА АВТОМОБІЛЬНА ДОРОГА (КАД): дорога, що огинає планувальну територію міста по замкнутій кривій, яка з'єднує дороги, що входять в місто.

ДОРОЖНЬО-ТРАНСПОРТНА ПРИГОДА (ДТП): подія, що виникла в процесі руху по дорозі транспортного засобу і з його участю, при якому пошкоджені транспортні засоби, майно, споруди, загинули або були травмовані люди.

АВАРІЙНИЙ КОМІСАР: фізична особа, що володіє спеціальними знаннями та уповноважена Виконавцем для огляду та фото / документальної фіксації обставин і місця ДТП, пошкодженого транспортного засобу, проведення калькуляції відновлювального ремонту, встановлення характеру, причини ДТП, надання допомоги при оформленні ЄВРОПРОТОКОЛУ та координації щодо порядку та послідовності подальших дій Клієнта.

АКЦЕПТ: повне і беззастережне прийняття Клієнтом умов цього Договору (оферти) шляхом оплати вартості одержуваної програми ПОМОГАТОР / ПОМОГАТОР ПЛЮС.

3. ОПИС ПРОГРАМИ ЕКСТРЕНОЇ ДОПОМОГИ «ПОМОГАТОР»

ЕКСТРЕНА ПІДТРИМКА

Послуга ЕКСТРЕНА ПІДТРИМКА полягає в можливості цілодобового звернення клієнта по телефонній лінії 0 800 202 202 для організації надання екстреної допомоги при виникненні непередбачуваних обставин (включаючи ДТП) в процесі експлуатації транспортного засобу у випадках, як передбачених умовами програм ПОМОГАТОР, так і не передбачених ними.

Вартість дзвінків на телефонну лінію 0 800 202 202:

- абонентам стаціонарної мережі - безкоштовно.

- абонентам мобільної мережі (крім Life :) - згідно з тарифами операторів.

- абонентам мобільного мережі Life :) - безкоштовно.

Територія надання послуги: Україна.

Кількість звернень Клієнта - необмежена. Виконавець залишає за собою право аудіозапису по телефонній лінії 0 800 202 202.

Історія використання даної послуги буде зафіксована в ОСОБИСТОМУ КАБІНЕТІ Клієнта.


АВАРІЙНИЙ КОМІСАР

Послуга АВАРІЙНИЙ КОМІСАР полягає у виїзді (за телефонним запитом Клієнта) на місце ДТП уповноваженого представника Виконавця з метою:

- огляду та фото / документального оформлення обставин, місця ДТП і пошкодженого транспортного засобу;

- складання калькуляції відновлювального ремонту пошкодженого транспортного засобу на місці ДТП (у разі проведення примирливого розрахунку);

- надання допомоги при оформленні ЄВРОПРОТОКОЛУ;

- координації дій Клієнта щодо заповнення процесуальних та інших документів, а також дій, пов'язаних зі зверненням у СТРАХОВУ КОМПАНІЮ;

За період дії програми послуга АВАРІЙНИЙ КОМІСАР надається Клієнту безкоштовно, без ліміту по кількості ДТП незалежно від фактора вини Клієнта.

Послуга АВАРІЙНИЙ КОМІСАР надається цілодобово.

Технологічний час прибуття аварійного комісара до місця ДТП в межах КАД м. Одеса/Львів складає до 30 хвилин.

Територія надання послуги: у межах КАД м. Одеса/Львів + 10км.

Історія використання даної послуги буде зафіксована в ОСОБИСТОМУ КАБІНЕТІ Клієнта.


ЕВАКУАЦІЯ

Послуга ЕВАКУАЦІЯ легкового автомобіля (ТЗ) полягає у завантаженні пошкодженого внаслідок ДТП легкого транспортного засобу Клієнта на спеціальний транспортний засіб (евакуатор), його перевезення та розвантаження в місці, вказаному Клієнтом (власником, користувачем перевезеного транспортного засобу) в межах території дії даної послуги.

Послуга ЕВАКУАЦІЯ легкового транспортного засобу може бути надана Клієнту за програмою ПОМОГАТОР / ПОМОГАТОР ПЛЮС безкоштовно тільки за наявності факту ДТП незалежно від його вини. Евакуатор подається тільки після закінчення документального оформлення ДТП та видачі співробітниками ДАІ первинної довідки (чи оформлення ЄВРОПРОТОКОЛУ) із зазначенням пошкоджень, заподіяних ТЗ. Необхідність евакуації пошкодженого транспортного засобу визначає власник пошкодженого ТЗ (Клієнт), або уповноважений співробітник Виконавця (аварійний комісар), який прибув на місце події. За період дії програми послуга евакуації пошкодженого в ДТП ТЗ може бути надана Клієнту за програмою ПОМОГАТОР / ПОМОГАТОР ПЛЮС безкоштовно не більше 2 (Двох) разів. Після використання вищевказаного ліміту по безкоштовному наданню вказаної послуги договірні зобов’язання Виконавця в рамках опції ЕВАКУАЦІЯ припиняються. В інших випадках Виконавець бере на себе зобов’язання по наданню цієї послуги на підставі заявки Клієнта та за його рахунок без обмежень по кількості звернень, при цьому, технологічний час, необхідний для надання платної послуги, не регулюється умовами даного договору.

Послуга ЕВАКУАЦІЯ надається цілодобово.

Технологічний час прибуття евакуатора до місця ДТП становить до 60 хвилин.

Територія надання послуги: у межах КАД м. Одеса/Львів.

*** Якщо необхідність в наданні послуги з опції «ЕВАКУАЦІЯ» виникла у Клієнта (за програмою ПОМОГАТОР / ПОМОГАТОР ПЛЮС) в межах кільцевої автодороги, але завершення надання даної послуги (кінцевий пункт евакуації) виходить за її межі, то відстань від межі КАД до вказаного Клієнтом місця доставки автомобіля оплачується Клієнтом самостійно. Відстань вимірюється в кілометрах шляху, пройденого евакуатором.

Історія використання даної послуги буде зафіксована в ОСОБИСТОМУ КАБІНЕТІ Клієнта.


+ 50 км ЕВАКУАЦІЯ FREE

Послуга + 50 км ЕВАКУАЦІЇ FREE надається тільки за програмою ПОМОГАТОР ПЛЮС і полягає у безкоштовній евакуації транспортного засобу з затребуваного Клієнтом місця на станцію технічного обслуговування (зазначену Клієнтом) в наступному порядку:

А. в межах КАД м.Одеса/Львів - одна безкоштовна евакуація ТЗ до 50 км, незалежно від факту ДТП.

B. за межами КАД м. Одеса/Львів (на території Одеської/Львівської області) - у зменшенні вартості наданої Клієнту послуги евакуації на суму, рівну вартості 50 км шляху, пройденого евакуатором *.

Послуга +50 км ЕВАКУАЦІЇ FREE може бути використана Клієнтом за період дії програми ПОМОГАТОР ПЛЮС один раз.

Історія використання даної послуги буде зафіксована в ОСОБИСТОМУ КАБІНЕТІ Клієнта.

Послуга +50 км ЕВАКУАЦІЇ FREE надається цілодобово.

Технологічний час прибуття евакуатора до місця завантаження ТЗ в межах КАД м.Одеса/Львів становить до 60 хвилин.

Технологічний час прибуття евакуатора до місця завантаження ТЗ за межами КАД м.Одеса/Львів (на території Одеської/Львівської області) обумовлюється з Клієнтом залежно від затребуваного місця подачі евакуатора і регулюється усною домовленістю.

Територія надання послуги: у межах Одеської/Львівскої області.

* Якщо необхідність в наданні послуги з опції + 50 км ЕВАКУАЦІЇ FREE перевищує ліміт в 50км, то відстань, що складе більше 50 км, оплачується Клієнтом самостійно. Відстань вимірюється в кілометрах шляху, пройденого евакуатором.

** Якщо протягом поточного терміну дії програми Клієнт не використовує опцію + 50км ЕВАКУАЦІЇ FREE, то за цією послугою Клієнту надається бонус + 10 км ЕВАКУАЦІЇ FREE на наступний рік. Такий бонус надається щорічно за умови безперервної пролонгації договору за програмою ПОМОГАТОР ПЛЮС. Сукупний додатковий бонус не може перевищувати 100 км евакуації.

Бонусна програма анулюється у разі, якщо протягом поточного терміну дії програми Клієнт використовує опцію + 50 км ЕВАКУАЦІЇ FREE.

Історія використання даної послуги буде зафіксована в ОСОБИСТОМУ КАБІНЕТІ Клієнта.


АДВОКАТ на ДТП

Послуга АДВОКАТ на ДТП включає в себе виїзд адвоката на місце дорожньо-транспортної пригоди (ДТП) на вимогу Клієнта у випадках:

А. якщо учасниками ДТП є три і більше транспортних засоби.

B. тілесних ушкоджень Клієнта або третіх осіб внаслідок ДТП;

C. смерті третіх осіб внаслідок ДТП;

За період дії програми послуга АДВОКАТ на ДТП може бути надана Клієнту безкоштовно 1 (Один) раз по кожному із затребуваних пунктів. Після використання вищевказаного ліміту по безкоштовному наданню вказаної послуги договірні зобов’язання Виконавця в рамках опції АДВОКАТ на ДТП припиняються. В інших випадках Виконавець бере на себе зобов’язання по наданню цієї послуги на підставі заявки Клієнта та за його рахунок без обмежень по кількості звернень, при цьому, технологічний час, необхідний для надання платної послуги, не регулюється умовами даного договору.

Послуга АДВОКАТ на ДТП надається цілодобово.

Технологічний час прибуття адвоката ( п. А; В; С) до місця ДТП становить до 40 хвилин.

Територія надання послуги: у межах КАД м. Одеса/Львів + 10 км.

Історія використання даної послуги буде зафіксована в ОСОБИСТОМУ КАБІНЕТІ Клієнта.


ОХОРОНЕЦЬ на ДТП

Послуга ОХОРОНЕЦЬ на ДТП полягає в забезпеченні особистої фізичної недоторканності Клієнта на місці ДТП (у разі фізичної загрози життю або здоров'ю, психологічного тиску, інших проявів агресії щодо Клієнта з боку інших учасників даної ДТП) спеціально уповноваженою ліцензованою групою швидкого реагування (ГШР).

За період дії програми послуга ОХОРОНЕЦЬ на ДТП може бути надана Клієнту безкоштовно 1 (Один) раз. Після використання вищевказаного ліміту по безкоштовному наданню вказаної послуги договірні зобов’язання Виконавця в рамках опції ОХОРОНЕЦЬ на ДТП припиняються. В інших випадках Виконавець бере на себе зобов’язання по наданню цієї послуги на підставі заявки Клієнта та за його рахунок без обмежень по кількості звернень, при цьому, технологічний час, необхідний для надання платної послуги, не регулюється умовами даного договору.

Послуга ОХОРОНЕЦЬ надається цілодобово.

Технологічний час прибуття групи швидкого реагування до місця ДТП становить до 15 хвилин.

Територія надання послуги: у межах КАД м. Одеса/Львів.


НЕОБХІДНІ ЗАХОДИ БЕЗПЕКИ ДО ПРИБУТТЯ ГШР:

До прибуття ГШР уникати спілкування і не вступати в словесний контакт з конфліктуючою стороною.

Сісти в свій автомобіль і закрити дверні замки.

По прибуттю ГШР виконувати всі їхні розпорядження, спрямовані на забезпечення фізичної безпеки Клієнта.

Чекати прибуття представника Виконавця або співробітників органів внутрішніх справ.

Історія використання даної послуги буде зафіксована в ОСОБИСТОМУ КАБІНЕТІ Клієнта.


ЗАМІНА КОЛЕСА

Послуга ЗАМІНА КОЛЕСА на запасне включає в себе:

1. підйом транспортного засобу Клієнта на домкраті;

2. зняття пошкодженого колеса;

3. установка запасного колеса, наданого Клієнтом;

4. надійне фіксування колеса;

5. звільнення транспортного засобу з домкрата.

Послуга ЗАМІНА КОЛЕСА надається тільки при дотриманні Клієнтом всіх наступних умов:

- необхідний доступ до автомобіля;

- наявність ключа для звільнення гайок кріплення колеса;

- наявність всіх гайок кріплення колеса;

- відсутність на шпильках кріплення колеса пошкоджень, що виключають безпечне кріплення гайок колеса;

- наявність на автомобілі місця для безпечної установки домкрата, що виключає заподіяння автомобілю механічних пошкоджень в процесі його підйому;

- наявність ключа до секретної гайки.

За період дії програми послуга ЗАМІНА КОЛЕСА (незалежно від факту ДТП) може бути надана Клієнту безкоштовно 1 (Один) раз. Після використання вищевказаного ліміту по безкоштовному наданню вказаної послуги договірні зобов’язання Виконавця в рамках опції ЗАМІНА КОЛЕСА припиняються. В інших випадках Виконавець бере на себе зобов’язання по наданню цієї послуги на підставі заявки Клієнта та за його рахунок без обмежень по кількості звернень, при цьому, технологічний час, необхідний для надання платної послуги, не регулюється умовами даного договору.

Послуга ЗАМІНА КОЛЕСА надається цілодобово.

Технологічний час прибуття технічної допомоги до місця ДТП становить до 40 хвилин.

Територія надання послуги: у межах КАД м. Одеса/Львів + 10 км.

Історія використання даної послуги буде зафіксована в ОСОБИСТОМУ КАБІНЕТІ Клієнта.


ПІДВЕЗЕННЯ ПАЛИВА

Послуга підвезення палива полягає в придбанні для Клієнта на підставі його заявки палива (бензин чи дизельне паливо) на АЗС, доставки його Клієнту (з наданням касового чека для компенсації Клієнтом понесених Виконавцем витрат на придбане паливо) і заправки транспортного засобу Клієнта привезеним паливом.

Послуга підвезення палива надається Клієнту Виконавцем у випадку, якщо в баку автомобіля паливо повністю закінчилося. Обсяг палива, що доставляється, не може перевищувати 10 літрів.

Для забезпечення надання даної послуги власник транспортного засобу,що заправляється, зобов'язаний забезпечити такі умови:

- горловина бака автомобіля повинна бути у справному стані;

- під час заправки двигун автомобіля, що заправляється, повинен бути вимкнений / заглушений;

- забруднені або випадково облиті нафтопродуктами (при попередніх заправках) частини автомобіля повинні бути витерті Клієнтом насухо;

- перед заправкою автомобіля пасажири повинні покинути салон автомобіля на відстань не менше 15 метрів до завершення процесу заправки.

За період дії програми послуга підвезення палива може бути надана Клієнту безкоштовно 1 (Один) раз. Після використання вищевказаного ліміту по безкоштовному наданню вказаної послуги договірні зобов’язання Виконавця в рамках опції ПІДВЕЗЕННЯ ПАЛИВА припиняються. В інших випадках Виконавець бере на себе зобов’язання по наданню цієї послуги на підставі заявки Клієнта та за його рахунок без обмежень по кількості звернень, при цьому, технологічний час, необхідний для надання платної послуги, не регулюється умовами даного договору.

Послуга підвезення палива надається цілодобово.

Технологічний час прибуття Виконавця складає до 60 хвилин.

Територія надання послуги: у межах КАД м. Одеса/Львів + 10км.

Історія використання даної послуги буде зафіксована в ОСОБИСТОМУ КАБІНЕТІ Клієнта.


ЗАХОДИ БЕЗПЕКИ:

До початку процесу заправки Клієнт зобов'язаний надати на огляд справний заправлений автомобільний вогнегасник.

Заправка автомобіля не буде проводитися при наявності в безпосередній близькості відкритих джерел вогню.

Заправка автомобіля не буде проводитися під час прояву атмосферних електричних розрядів (грози).


ЗАПУСК ДВИГУНА

Послуга ЗАПУСК ДВИГУНА при розрядженій акумуляторній батареї полягає в мобільній подачі зовнішнього джерела живлення (12V) шляхом забезпечення його з’єднання (спеціальними дротами) з розрядженим акумулятором на транспортному засобі Клієнта з метою короткострокової зарядки і подальшого запуску двигуна. В якості зовнішнього джерела живлення можуть бути використані:

- спеціальний незалежний стартовий пристрій для запуску двигуна автомобіля;

- акумуляторна батарея на автомобілі донора.

За період дії програми послуга ЗАПУСК ДВИГУНА може бути надана Клієнту безкоштовно 1 (Один) раз. Після використання вищевказаного ліміту по безкоштовному наданню вказаної послуги договірні зобов’язання Виконавця в рамках опції ЗАПУСК ДВИГУНА припиняються. В інших випадках Виконавець бере на себе зобов’язання по наданню цієї послуги на підставі заявки Клієнта та за його рахунок без обмежень по кількості звернень, при цьому, технологічний час, необхідний для надання платної послуги, не регулюється умовами даного договору.

Послуга ЗАПУСК ДВИГУНА надається цілодобово.

Технологічний час прибуття технічної допомоги становить до 40 хвилин.

Територія надання послуги: у межах КАД м. Одеса/Львів.

Історія використання даної послуги буде зафіксована в ОСОБИСТОМУ КАБІНЕТІ Клієнта.


РЕКОМЕНДАЦІЯ:

До звернення до Виконавця за наданням послуги ЗАПУСК ДВИГУНА наполегливо рекомендуємо Вам переконатися, що причиною неможливості запуску двигуна є саме розряджена акумуляторна батарея.

Для забезпечення ЯКОСТІ ТА БЕЗПЕКИ надання даної послуги Клієнт зобов'язаний забезпечити доступ до автомобіля і акумуляторної батареї для можливості підключення дротів з'єднання спеціального стартового пристрою або акумуляторної батареї розташованої на автомобілі донора. Якщо транспортний засіб знаходиться на узбіччі дороги, або проїжджій частині, необхідно виставити знак аварійної ситуації на безпечній відстані згідно з вимогами Правил дорожнього руху.


ЗАХОДИ БЕЗПЕКИ:

a) якщо, виходячи з ситуації, що склалася, запуск двигуна робиться за допомогою акумуляторної батареї на автомобілі донора і обидва автомобілі розташовані один до одного передніми бамперами, забороняється стояти між ними, оскільки в разі аварійного зіткнення з учасниками дорожнього руху можливі важкі травми або летальний результат;

b) необхідно переконатися, що при запуску двигуна (автомобіля з розрядженою акумуляторною батареєю) перед / за ним нікого немає (при запуску двигуна автомобіля з механічною коробкою передач помилково можливі спроби його запуску без звільнення з передачі, і автомобіль почне короткочасний механічний рух вперед / назад).

c) у процесі підзарядки акумуляторної батареї не чіпати затискачі на клемах, не курити поруч, не підсвічувати запальничкою і не підносити відкриті джерела вогню.

d) до приєднання спеціальних дротів з'єднання зовнішнього джерела живлення відключити запалювання і вийняти ключі (тримати їх при собі, тому що при подачі напруги може спрацювати авто-сигналізація і / або сигналізація заблокує двері автомобіля).


Діючий перелік послуг і умови їх надання розміщуються на офіційному сайті ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОМОГАТОР» за адресою:

http://www.pomogator.ua

Контакт центр (цілодобова телефонна лінія Виконавця) 0 800 202 202.

4. ОБ'ЄКТ І ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ.

4.1. Об'єктом цього Договору є інтереси Клієнта, що не суперечать законодавству України та пов'язані з ризиком технічних несправностей легкового автомобіля і непередбачуваних витрат Клієнта в майбутньому в процесі експлуатації легкового транспортного засобу.

4.2. Ризики технічних несправностей і непередбачуваних витрат, пов'язаних з безпосередньою експлуатацією легкового транспортного засобу, діляться на два види:

a) ризики, що знаходяться в причинному зв'язку з ДТП:

b) ризики, що не знаходяться в причинному зв'язку з ДТП.

4.3. Предметом цього Договору є послуги, які Виконавець зобов'язується надавати Клієнту на умовах цього Договору та придбаної Клієнтом відповідної програми екстреної допомоги в дорозі.

4.4. Послуги, що знаходяться в причинному зв'язку з ДТП:

- АВАРІЙНИЙ КОМІСАР на ДТП;

- ЕВАКУАЦІЯ автомобіля;

- ОХОРОНЕЦЬ на ДТП;

- АДВОКАТ на ДТП;

4.5. Послуги, що не знаходяться в причинному зв'язку з ДТП:

- ЗАПУСК ДВИГУНА;

- ЗАМІНА КОЛЕСА;

- ДОСТАВКА ПАЛИВА;

- +50км ЕВАКУАЦІЇ FREE.

4.6. Опис програми ПОМОГАТОР:

4.6.1. Програма екстреної допомоги в дорозі «ПОМОГАТОР» включає в себе наступні опції:

- цілодобову екстрену підтримку (0 800 202 202);

- виїзд аварійного комісара на місце ДТП;

- евакуацію пошкодженого в ДТП транспортного засобу;

- запуск двигуна;

- заміну колеса;

- доставку палива;

4.6.2. Програма екстреної допомоги в дорозі «ПОМОГАТОР ПЛЮС» включає в себе наступні опції:

- цілодобову екстрену підтримку (0 800 202 202);

- виїзд аварійного комісара на місце ДТП;

- евакуацію пошкодженого в ДТП транспортного засобу;

- запуск двигуна;

- заміну колеса;

- доставку палива;

- охоронець на ДТП;

- адвокат на ДТП;

- +50 км ЕВАКУАЦІЇ FREE

5. СТРОКИ.

5.1. Умови програми набувають чинності в 00 годин 00 хвилин календарного дня, наступного за днем, в який здійснена оплата.

5.2. Умови програми діють 365 днів з дня набрання чинності.

6. ТАРИФНИЙ ПЛАН.

6.1. Вартість програм визначається тарифним планом.

6.2. Тарифний план публічно оголошений Виконавцем на офіційному сайті http://www.pomogator.ua

7. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ВИКОНАВЦЯ.

7.1. Виконавець має право:

7.1.1. Отримати оплату по акцептованій програмі.

7.1.2. Вимагати від Клієнта дотримання умов цього Договору.

7.1.3. Відмовити у наданні послуг у разі невиконання Клієнтом умов цього Договору.

7.1.4. В односторонньому порядку розірвати договір у разі завідомо хибного виклику і в разі відмови у відшкодуванні вартості доставленого палива.

7.1.5. Зарахувати послугу в якості наданої належним чином, якщо Клієнт завчасно не повідомив Виконавця про скасування запитуваної послуги (до прибуття Виконавця до місця надання послуги) у разі, коли необхідність у наданні такої послуги відпала.

7.1.6. Збирати, систематизувати, обробляти і зберігати інформацію і дані, отримані від Клієнта в процесі укладення та виконання цього Договору, відповідно до чинного законодавства України.

7.1.7. Відмовити у наданні послуг у разі, якщо поведінка Клієнта носить грубий і образливий характер (в т. ч. при використанні Клієнтом ненормативної лексики на адресу співробітників Виконавця або його Партнерів).

7.2. Виконавець зобов'язаний:

7.2.1. Ознайомити Клієнта з умовами програм.

7.2.2. Надавати послуги в рамках обраної Клієнтом програми.

7.2.3. Дотримуватися умов цього Договору.

7.2.4. Нести відповідальність у рамках цього Договору та чинного законодавства України.

8. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ КЛІЄНТА.

8.1. Клієнт має право:

8.1.1. Вимагати від Виконавця дотримання та виконання умов цього Договору.

8.1.2. У разі втрати активованої ідентифікаційної пластикової картки звернутися до Виконавця із заявою про видачу дубліката ідентифікаційної картки.

8.1.3. Отримувати послуги в рамках придбаної програми.

8.1.4. Звертатися до Виконавця з будь-яких питань, не передбачених умовами програм, але пов'язаних з необхідністю надання допомоги, пов'язаної з експлуатацією автомобіля.

8.2. Клієнт зобов'язаний:

8.2.1. Оплатити придбану програму.

8.2.2. Ознайомитися на стадії укладання Договору з його умовами та умовами програми, що купується.

8.2.3. Дотримуватися умов цього Договору.

8.2.4. Надавати Виконавцю достовірну інформацію (номер ідентифікаційної пластикової карти і реєстраційний номер автомобіля) на стадії інформування про необхідність надання послуг, згідно придбаної програми.

8.2.5. Для отримання послуг, згідно придбаної програми, звернутися в цілодобову диспетчерську службу Виконавця і неухильно слідувати вказівкам оператора та/або оперативного співробітника Виконавця, який прибув на місце події.

9. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ.

9.1. Виконавець несе відповідальність перед Клієнтом за своєчасність надання послуг, передбачених цим Договором і програмою страхового супроводу.

9.2. За невиконання прийнятих на себе зобов'язань з вини Виконавця (виняток - форс-мажор, обставини непереборної сили), Виконавець сплачує Клієнту штраф у розмірі 50% від суми проведеної оплати за програму ПОМОГАТОР / ПОМОГАТОР ПЛЮС. У разі повторного невиконаня прийнятих на себе зобов'язань з вини Виконавця (виняток - форс-мажор, обставини непереборної сили) Клієнт має право розірвати Договір і вимагати повернення оплачених ним грошових коштів за придбання програм ПОМОГАТОР / ПОМОГАТОР ПЛЮС в розмірі 100% .

9.3. Виконавець не несе відповідальність за шкоду, завдану внаслідок неякісного надання послуг Клієнтам Партнерами Виконавця.

9.4. Клієнт несе відповідальність перед Виконавцем за завідомо хибний виклик, за заздалегідь нескасований виклик, за відмову у відшкодуванні вартості доставленого палива.

9.5. Спори, не врегульовані між Виконавцем і Клієнтом шляхом переговорів, передаються на розгляд до суду згідно процесуального та матеріального права України.

10. ФОРС-МАЖОР (ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ).

10.1. Виконавець не несе відповідальності за невиконання зобов'язань за Договором, якщо неможливість їх виконання стала наслідком обставин непереборної сили (таких, як стихійні лиха, військові дії) за умови, що вони безпосередньо впливають на виконання зобов'язань за договором, або перешкоджають виконанню його умов.

10.2. Для Виконавця, форс-мажорними обставинами також є:

- тимчасове перекриття доріг або мостів;

- збої в роботі телефонного зв'язку не з вини Виконавця;

- автомобільні затори (по маршруту руху Виконавця).

10.3. Виконавець в будь-якому випадку зобов'язаний повідомити Клієнта про неможливість виконання своїх зобов’язань із зазначенням причини неможливості надання послуги, або значного перевищення технологічного часу для їх надання.

10.4. Необумовлені в цій главі умови обставин непереборної сили регулюються нормами Цивільного Кодексу України.

11. НАБУТТЯ ДОГОВОРОМ ЧИННОСТІ. РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ.

11.1. Договір не набуває чинності, якщо не здійснена його оплата.

11.2. Цей Договір може бути розірваний за взаємною згодою Сторін, оформленою у письмовій формі.

11.3. Дострокове розірвання Договору в односторонньому порядку з ініціативи Виконавця допустимо, якщо поведінка Клієнта в процесі технологічного циклу носить грубий і образливий характер (в т.ч. при використанні Клієнтом ненормативної лексики на адресу співробітників Виконавця). У разі такого розірвання Виконавець повертає Клієнту суму здійсненої ним оплати за вирахуванням суми сплаченого податку (5%) і витрат на ведення справи (20%). Виконавець зобов'язаний письмово повідомити Клієнта про таке розірвання.

11.4. Дострокове розірвання Договору в односторонньому порядку за ініціативою Клієнта допустимо, якщо Виконавець необґрунтовано відмовив у наданні послуги Клієнту. У разі такого розірвання Клієнт може вимагати повернення проведеної оплати в розмірі 100%. Клієнт зобов'язаний письмово повідомити Виконавця про таке розірвання.

11.5. Датою розірвання вважається дата відправки письмового повідомлення. Письмове повідомлення про одностороннє розірвання направляється стороною рекомендованою кореспонденцією з повідомленням про його доставку.

12. ТЕРИТОРІЯ ДІЇ.

12.1. Опції програми ПОМОГАТОР/ПОМОГАТОР ПЛЮС (за винятком опцій ЕКСТРЕНА ПІДТРИМКА і +50 км ЕВАКУАЦІЇ FREE) діють в межах території кільцевої автомобільної дороги м. Одеса/Львів + 10 км.

12.2. Опція +50 км. ЕВАКУАЦІЇ FREE діє в межах території КАД м. Одеса/Львів та Одеської/Львівської області.

13. СПЕЦІАЛЬНІ ЗАСТЕРЕЖЕННЯ.

13.1. Умови цього Договору поширюються на осіб, допущених до управління зазначеного в Договорі транспортного засобу Клієнта.

13.2. У разі відчуження транспортного засобу (продаж, обмін) Клієнта цей Договір припиняє свою дію (розривається за письмовою заявою Клієнта). Якщо на момент такого розірвання Клієнту не було надано жодної з передбачених програмою послуг, то Виконавець повертає Клієнту суму здійсненої ним оплати за вирахуванням суми сплаченого податку (5%) і витрат на ведення справи (20%). Повернення грошових коштів проводиться за письмовою заявою Клієнта.

13.3. Виконавець не відшкодовує Клієнтові витрати, які були понесені Клієнтом самостійно у зв'язку з наданням аналогічних послуг іншими підприємствами.

13.4. Технологічний час в час пік збільшується на 40 (Сорок) хвилин для надання наступних видів послуг: АВАРІЙНИЙ КОМІСАР, ЕВАКУАЦІЯ, АДВОКАТ НА ДТП, ЗАМІНА КОЛЕСА, ПІДВЕЗЕННЯ ПАЛИВА, ЗАПУСК ДВИГУНА.

13.5. Якщо у Клієнта виникла необхідність у наданні послуги за межами, обумовленими цим Договором (незалежно від того, передбачена така опція програмою чи ні), то Виконавець створює з Клієнтом окрему усну домовленість на предмет можливості і вартості надання необхідної Клієнтові послуги. Надання послуги відбувається тільки на платній основі і не регулюється умовами цього Договору

14. ІНШІ УМОВИ.

14.1. Текст цього Договору викладено російською та українською мовами.

14.2. Виконавець є платником єдиного податку за ставкою 5 (п'ять)%.

14.3. Головний офіс Виконавця розташований за адресою: 65049, м. Одеса, вул. Івана Франка 55, офіс 3; тел.: (048) 737 83 29. Резервний номер +38 063 902 99 00.

14.4. Банківський рахунок Виконавця: 26001054312547 в ЮГРУ ПАТ ПРИВАТБАНК, МФО 328704, код ЄДРПОУ 39396743.